مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 08:202023-06-14سياسي

نامگذاری یکی از خیابان های بجنورد به نام «شهید محمدمهدی احمدی»


اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد، با نامگذاری یکی از خیابان های بجنورد به نام «شهید محمد مهدی احمدی» سرباز وظیفه اهل خراسان شمالی که در درگیری های مرزی با نیروهای طالبان در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بود، - نامگذاری یکی از خیابان های بجنورد به نام شهید محمدمهدی احمدی ایسنا/خراسان شمالی اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد، با نامگذاری یکی از خیابان های بجنورد به نام شهید محمد مهدی احمدی سرباز وظیفه اهل خراسان شمالی که در درگیری های مرزی با نیروهای طالبان در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بود، موافقت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با رأی تمام اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد در یکصد و دوازدهمین جلسه شورا، خیابان امامت 6 واقع در شهرک امام خمینی (ره) به نام شهید محمدمهدی احمدی شهید مرزبانی بجنوردی در استان سیستان و بلوچستان نامگذاری شد.

سرباز وظیفه محمدمهدی احمدی در حین حراست و پاسداری از مرزهای عزت و شرف ایران اسلامی در درگیری مسلحانه با نیروهای تحت امر طالبان در نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان به فیض شهادت نائل آمد.

پیکر شهید محمدمهدی احمدی، شهید درگیری های مرزی در استان سیستان و بلوچستان صبح سه شنبه 9 خرداد 1402 از محل مسجد انقلاب تا میدان کارگر شهر بجنورد تشییع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری یکی از خیابان های بجنورد به نام «شهید محمدمهدی احمدی»

نامگذاری یکی از خیابان های بجنورد به نام «شهید محمدمهدی احمدی»