مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 08:552023-06-15سياسي

تشریح ماراتن 18 ماهه دولت برای تحقق وعده 18 ساله


استاندار گلستان با بیان اینکه پتروشیمی گلستان نماد همراهی فرا قوه ای در حل مشکلات مردم است، گفت : هرجا وحدت، همدلی ، انسجام و حمایت همه جانبه داشتیم بن بست ها یکی پس از دیگری مرتفع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر علی محمد زنگانه در برنامه تلویزیونی حرف حساب سیمای مرکز استان که با حضور حیدر آسیابی رییس کل دادگستری استان همراه بود، در تشریح پروژه پتروشیمی گلستان تصریح کرد: پروژه پتروشیمی یکی از بن بست های سرمایه گذاری در استان بوده و اثرات منفی در مشارکت مردم گذاشته بود.

وی افزود: یکی از پروژه های اساسی بود که در دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفت و در استخراج نظام مسائل استان، یکی از ابر چالش هایی بود که مردم با آن مواجه بودند و مطالبات مردمی آن را نشان می دهد، همین پروژه بود، پروژه ای که در سال 84 تصویب شد و از سال 86 به صورت فروش سهام آغاز شد، مقرر بود در قالب مشارکت بخش خصوصی با صنایع پتروشیمی ایران شکل گیرد که در حال حاضر کمتر از 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: این پروژه بعدها با مشکلاتی مواجه شد که موجب خروج شرکت ملی پتروشیمی ایران در سال 92 شد و خروج شرکت ملی پتروشیمی ضربه مهلکی به این پروژه وارد کرد که البته لازم بود همان موقع تدابیر لازم در نظر گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح ماراتن 18 ماهه دولت برای تحقق وعده 18 ساله

تشریح ماراتن 18 ماهه دولت برای تحقق وعده 18 ساله