مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 21:552023-06-13اقتصادي

افزایش 40 درصدی حق پرستاری و یارانه مراکز غیردولتی در سال 1402


معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: بر اساس این تصویب نامه افراد دارای آسیب نخاعی و افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید از حمایت حق پرستاری به مبلغ دو میلیون و 100 هزار تومان بهره مند می شوند.

- معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: بر اساس این تصویب نامه افراد دارای آسیب نخاعی و افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید از حمایت حق پرستاری به مبلغ دو میلیون و 100 هزار تومان بهره مند می شوند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از افزایش 40 درصدی تعرفه های حق پرستاری و کمک هزینه ارائه خدمات توانبخشی در مراکز غیردولتی تحت نظارت سازمان بهزیستی کشور در سال 1402 خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه عباسی با اعلام این خبر گفت: پیرو ابلاغ بودجه سال 1402 کشور به وزارتخانه ها و سازمان های دولتی، این معاونت براساس تبصره یک ماده 7 قانون حمایت از افراد دارای معلولیت با تشکیل جلسه ای با حضور نمایندگان انجمن عالی مراکز غیردولتی، نماینده سازمان برنامه و بودجه، نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان دفاتر تخصصی سازمان بهزیستی اقدام به تعیین میزان کمک هزینه یارانه مراکز غیردولتی اعم از مراکز مراقبتی، مراکز روزانه، خانه های حمایتی، حق پرستاری، ویزیت و مراقبت در منزل و حق پرستاری با سقف افزایش 40 درصد از تاریخ اول فروردین سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی حق پرستاری و یارانه مراکز غیردولتی در سال 1402

افزایش 40 درصدی حق پرستاری و یارانه مراکز غیردولتی در سال 1402