مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 09:552023-06-05سياسي

مراسم گرامیداشت سالگرد قیام 15 خرداد در گناوه برگزار شد


آیین گرامیداشت سالگرد قیام خونین 15 خرداد در مسجد النبی (ص) گناوه برگزار شد.

- گناوه- آیین گرامیداشت سالگرد قیام خونین 15 خرداد در مسجد النبی (ص) گناوه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امام جمعه گناوه یکشنبه شب در این آیین با گرامیداشت سالروز قیام خونین 15 خرداد و تسلیت ایام سالگرد رحلت امام راحل (ره) با اشاره به آیه 56 سوره مائده اظهار داشت: خداوند متعال این بشارت را به مؤمنین می دهد که اگر عده ای به بهانه های واهی از دین خدا برگشتند و دین را رها کردند، ناراحت و نگران نباشید چون خداوند متعال گروه و قومی را به جای آنها می آورد که خداوند محبوب آنها و آنها محبوب خدا، در مقابل مؤمنان متواضع و خاشع و در مقابل کفار باعزت هستند، در راه خدا مجاهدت می کنند و ترسی از سرزنش ملامت کنندگان ندارند.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی افزود: امروز مصداق این آیه شریفه امامین انقلاب هستند و خداوند آنها را به جامعه ما ارزانی داشت و امام خمینی (ره) یک انسان الهی بود.

وی گفت: علامه شهید مطهری درباره امام خمینی می گوید که من چهار ویژگی ایمان به خدا، ایمان به هدف، ایمان به راه انتخاب شده و ایمان به ملت را در امام دیدم .

وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) در مقابل مردم خاشع و خود را خادم می دانستند و در برابر مستکبران باعزت و اقتدار ایستاد و در شب 15 خرداد که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم گرامیداشت سالگرد قیام 15 خرداد در گناوه برگزار شد

مراسم گرامیداشت سالگرد قیام 15 خرداد در گناوه برگزار شد