مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-03سياسي

دستاوردهای سفر یک روزه رییس مجلس به خراسان شمالی چه بود؟


محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی، هفته گذشته در سفری یک روزه به خراسان شمالی سفر کرد و از پروژه ها و بخش های مختلف استان بازدید داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، انسیه حاتمی؛ در دو سال اخیر و پس از تغییراتی که در سطح تمام قوا شکل گرفت تمام استان های کشور برخلاف گذشته شاهد حضور رؤسای قوا در شهرها و نقاط مختلف خود هستند، خراسان شمالی نیز از این موضوع بی بهره نبوده و در یک سال گذشته، شاهد حضور سران هر سه قوه بوده که هر یک به نوعی پیگیری هایی را برای پیشرفت این استان محروم داشته اند.

طی سفر رییس جمهور در تیرماه سال گذشته مصوبات از جمله انتقال پساب پتروشیمی، تکمیل محور بجنورد به گلستان و 880 طرح در حوزه های گردشگری، کشاورزی، صنعت و معدن و تجارت و حوزه بهزیستی در استان به تصویب رسید و طبق دستور رییس جمهور نظارت بر پیشرفت این مصوبات در دستور کار همه مسئولان قرار گرفت.

بعد از سفر غیرمنتظره رییس قوه قضاییه به خراسان شمالی برای بررسی مصوبات مربوط به حوزه دستگاه قضا که منجر به سرکشی از زندان مرکزی بجنورد و بخش های مختلف این ندامتگاه، بازدید از دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد، دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه بجنورد و دیدار صمیمی در مسجد با اقشار مختلف مردم شد، اینبار استان گنجینه فرهنگ ها و رنگین کمان اقوام در سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای سفر یک روزه رییس مجلس به خراسان شمالی چه بود؟

دستاوردهای سفر یک روزه رییس مجلس به خراسان شمالی چه بود؟