مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 20:452023-06-03سياسي

برگزاری نشست تبیینی معرفی امام(ره) با حضور یک بانوی مسلمان ژاپنی در ملایر


رییس اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: نشست تبیینی معرفی امام راحل از نگاه کشورهای آسیایی و غربی با حضور «فاطمه هوشینو»، یکی از بانوان مسلمان اهل ژاپن در ملایر برگزار خواهد شد.

- برگزاری نشست تبیینی معرفی امام(ره) با حضور یک بانوی مسلمان ژاپنی در ملایر ایسنا/همدان رییس اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: نشست تبیینی معرفی امام راحل از نگاه کشورهای آسیایی و غربی با حضور فاطمه هوشینو ، یکی از بانوان مسلمان اهل ژاپن در ملایر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام روح الله نجفی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برنامه محوری سالگرد ارتحال امام راحل 14 خردادماه در مسجد فاطمیه ملایر با سخنرانی امام جمعه برگزار می شود.

وی به فعالیت 70 مبلغ و روحانی در ملایر همزمان با ایام سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اشاره و مطرح کرد: 30 نفر از مداحان نیز برنامه های ذکر مصیبت در مراسم ها را بر عهده دارند.

نجفی با بیان اینکه برنامه های سالگرد ارتحال امام و قیام 15 خرداد با همکاری شبکه تبلیغی و مجموعه های مردمی در حال برگزاری است، افزود: سلسله نشست های تبیین اندیشه های امام در سه مسجد شهرستان ملایر نیز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این نشست ها با هدف تفهیم ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) و انتقال مفاهیم واندیشه های ایشان به مخاطبان توسط سه تن از اساتید برجسته شهرستان طی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست تبیینی معرفی امام(ره) با حضور یک بانوی مسلمان ژاپنی در ملایر

برگزاری نشست تبیینی معرفی امام(ره) با حضور یک بانوی مسلمان ژاپنی در ملایر