مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 01:402023-06-07اقتصادي

قیمت مصوب شِکر اعلام می شود/ هر کیلو شیر چقدر؟


معاون استاندار لرستان با بیان اینکه قیمت مصوب شکر در طی روزهای آینده اعلام خواهد شد، گفت: قیمت هر کیلو شیر نیز 15 هزار تومان مصوب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیروس ابراهیمی روز چهارشنبه، در جلسه ستاد تنظیم بازار لرستان با اشاره به روند برگزاری جلسات این ستاد در استان، اظهار داشت: از پانزده فروردین سال جاری تا بیست اردیبهشت که مشکل کمبود مرغ در بازار وجود داشت جلسات به صورت روزانه برگزار شد.

وین با اشاره به راه اندازی سامانه کابوک در لرستان گفت: برای حمایت از تولید و مصرف کنندگان به کمک این سامانه واسطه ها حذف و زنجیره تولید مرغ از مرغداری، کشتارگاه، حمل و توزیع، کنترل و مدیریت شد.

معاون اقتصادی استاندار لرستان، گفت: کشتارگاه های مرغ در لرستان مشکلاتی دارند و با توجه به ارزیابی هایی که در سطح منطقه صورت گرفته است، کشتار مرغ در استان زیر قیمت منطقه انجام می شود و لازم است بررسی های کارشناسی در این زمینه انجام شود که در جلسه آینده ستاد تنظیم بازار تعیین تکلیف در این زمینه صورت پذیرد.

ابراهیمی با بیان اینکه قیمت مصوب شکر در کشور طی روزهای آینده اعلام خواهد شد، عنوان کرد: 16 هزار و 500 تن شکر تولیدی در استان نیز با همان قیمت مصوب باید عرضه شود، همچنین با توجه به اینکه قیمت شیر به هر کیلو 15 هزار تومان در سطح کشور ابلاغ شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مصوب شِکر اعلام می شود/ هر کیلو شیر چقدر؟

قیمت مصوب شِکر اعلام می شود/ هر کیلو شیر چقدر؟