مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 10:202023-06-04سياسي

حضور بیش از 20 هزار نیروی پلیس در مأموریت سالگرد ارتحال حضرت امام


فرمانده کل انتظامی کشور از حضور بیش از 20 هزار نیروی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در مأموریت سالگرد ارتحال حضرت امام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در جلسه هماهنگی قرارگاه روح الله فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به حضور بیش از 20 هزار نیروی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برای مأموریت برگزاری سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) افزود: برای این مأموریت عظیم و به منظور خدمت رسانی هرچه مطلوب تر به زائران عزیز از ظرفیت رده های همجوار مانند شرق و غرب استان تهران و استان البرز برای حفظ امنیت و انتظام عبور و مرور استفاده خواهد شد.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: در جاده ها و مسیرهای منتهی به حرم امام خمینی(ره) همکاران ما در پلیس راه، کاروان ها را از مبدأ تا مقصد همراهی خواهند کرد و ان شاءالله با برنامه ریزی های صورت گرفته هم برای زائران در حین سفر و هم در زمان برگزاری شاهد مراسمی با شکوه توأم با امنیت و انتظام خواهیم بود.

سردار رادان در ادامه به مسؤولیت فردی کارکنان در حوزه های جغرافیایی و زمانی تأکید کرد و از حاضران در جلسه خواست تا این نکته را در تمامی مأموریت ها مورد توجه قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از 20 هزار نیروی پلیس در مأموریت سالگرد ارتحال حضرت امام

حضور بیش از 20 هزار نیروی پلیس در مأموریت سالگرد ارتحال حضرت امام