مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 12:252023-06-16سياسي

برخی هنرشان تبدیل «مخالف» به «معاند» است


نماینده ولی فقیه در قم با بیان اینکه برخی هنرشان این است که انسان های معاند را به مخالف، مخالف را به موافق و موافق را به فدایی تبدیل کنند، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار سردار رادان فرمانده انتظامی کشور که 25 خرداد در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، عنوان کرد: دوستان عزیز ما در فرماندهی انتظامی در قم به عنوان حرم اهل بیت(ع) و شهرهای مشابه قم ضمن وظایف، ماموریت ها و خدمات مشترکی که دارند خدمات ویژه ای هم بر اساس این مکان های مقدس دارند و این وزن و تنوع کارشان را بالا می برد و توقع ها و انتظارات هم به تبع آن بالا می رود.

وی با اشاره به اینکه ذکر خدا انسان را از آسیب ها حفظ می کند، گفت: افرادی که در حوزه های مورد عنایت اهل بیت(ع) مشغول کار می شوند اگر متوجه و متوسل به حضرات معصومین باشند نتایجی که می گیرند مضاعف خواهد بود.

دوستانی که در قم مشرف بودند به این نکته توجه داشتند و شما که نگاه خاصی به مسائل دارید باید همکارانی از جنس خود را در مصدر امور بگذارید.

وی با بیان اینکه باید دقت کنید که چینش ها مناسب با زمان و مکان و اقتضائات باشد افزود: دشمن در طول انقلاب به شدت حوادث و اتفاقات و افراد را رصد کرده و انواع و اقسام ابتلائات را از روش های گوناگون به امت ما تحمیل کرده است ولی به خاطر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی هنرشان تبدیل «مخالف» به «معاند» است

برخی هنرشان تبدیل «مخالف» به «معاند» است