مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 22:352023-06-01اقتصادي

سرانجام احداث پارکینگ های عمومی بوشهر به کجا رسید؟


رییس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: در بازدیدی که از سه پارکینگ عمومی شهر بوشهر داشتم، مشخص شد که از وضعیت خوبی برخوردار نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حیدر رفاهی رییس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر بوشهر شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بازدیدی که از سه پارکینگ عمومی شهر بوشهر داشتم، مشخص شد که از وضعیت خوبی برخوردار نیستند.

وی افزود: در حالی که پارکینگ گاراژ دریا بگرد را به بخش خصوصی واگذار کردیم و در بودجه سال جاری مبلغ 23 میلیارد تومان برای احداث پارکینگ مکانیزه در این مکان اختصاص دادیم، به دلیل سد معبر دست فروشان و ساخت و سازهایی که در محوطه پارکینگ شده و توسط 35 مغازه نیز محصور شده است، حتی عبور و مرور موتورسیکلت در خیابان شهدا به سختی می تواند انجام شود، چه برسد به خودرو، بنابراین این پارکینگ در زمان شلوغی مرکز شهر که بعد از ظهر و شب است، هیچ کاربردی ندارد.

این مقام مسوول اعلام کرد: اگر شرایط اینگونه باشد از احداث پارکینگ در مرکز شهر صرف نظر کرده و بودجه آن را برای احداث پارکینگ در نقطه دیگری از شهر اختصاص دهیم و این محل به کارکرد سابق خود که محل استقرار دست فروشان بوده، تبدیل می شود چراکه عزمی برای برخورد با سد معبر و حل مشکلات این پارکینگ وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام احداث پارکینگ های عمومی بوشهر به کجا رسید؟

سرانجام احداث پارکینگ های عمومی بوشهر به کجا رسید؟