مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-20سياسي

نقش موثر کمیته امداد در طرح توسعه محلات کم برخوردار 2020


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر نقش موثر کمیته امداد در اجرای طرح 2020 گفت: طرح توانمندسازی محلات کم برخوردار(2020) با هدف خدمت رسانی به جامعه هدف در حال انجام است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم افتتاح نمایشگاه 2020 در استان سمنان اظهار کرد: طرح محرومیت زدایی و توانمندسازی اجتماعی در 2020 محله کشور ابتکار دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه این طرح در 50 محله کم برخوردار استان سمنان در حال اجرا است، ادامه داد: کمیته امداد استان سمنان نقش بسزایی در توانمندی گروه هدف دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: توانمندسازی افراد در محلات، کاهش آسیب های اجتماعی و خدمت رسانی به جامعه هدف در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، علمی و آموزشی در طرح 2020 پیگیری می شود.

آقامحمدی بابیان اینکه حمایت از اشتغال روستایی از اولویت های دولت است، ابراز کرد: از کسانی که قصد راه اندازی کسب وکار در روستاها را دارند، حمایت می شود.

 وضعیت استان سمنان در طرح 2020 خوب است اما باید اقدامات تقویت شود.

نمایشگاه توانمندسازی و تحول اجتماع محور با 16 غرفه در آستان مقدس امام زاده یحیی(ع) سمنان به مدت سه روز برای علاقه مندان به هنر و صنایع دستی برپاشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر کمیته امداد در طرح توسعه محلات کم برخوردار 2020

نقش موثر کمیته امداد در طرح توسعه محلات کم برخوردار 2020