مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 08:152023-05-31سياسي

برگزاری جشنواره پند وپنت در دهه ولایت در میناب


دبیر هفتمین جشنواره پند و پنت گفت: این جشنواره در دهه ولایت و بین اعیاد قربان تا غدیر و در تاریخ 15 تا 17 تیر ماه در سالن نمایش فرهنگسرای شهرستان میناب برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، حبیب الله ناصری دبیر هفتمین جشنواره کمدی پند و پنت شهرستان میناب صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:این جشنواره  در سال های گذشته با نام جشنواره ققنوس اجرا می شد که بنا بر تصمیمات شورای سیاستگزاری جشنواره و نظر جمعی پیشکسوتان و سایر  هنرمندان  نام این جشنواره از ققنوس به پند و پنت تغییر کرد.

وی افزود: به دلیل اینکه نام جدید این جشنواره با اجرای کمدی و طنز مرتبط تر است، این جشنواره در شهرستان میناب از این پس با این نام اجرا خواهد شد و با توجه به اینکه که در زمان وقوع  دو ساله بیماری کرونا این جشنواره برگزار نشد و استقبال مردمی را هم در آن زمان به همراه داشت، نسبت به برگزاری این جشنواره  در سال جاری برای اجرای اثرات طنز هنرمندان این جشنواره برگزار می شود.

دبیر هفتمین دوره جشنواره کمدی پند و پنت با اشاره به اجرای ماهیت طنز گفت: وقتی مردم حقایق تلخ و شیرین خود را از زبان طنز مشاهده می کنند علاوه بر اینکه لحظات مفرحی را  می گذرانند برخی از حقایق اطراف خود را با این  شیوه خواهند دید که مخاطب را به سمت خود جذب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره پند وپنت در دهه ولایت در میناب

برگزاری جشنواره پند وپنت در دهه ولایت در میناب