مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-06پزشكي

اعلام جزییات آزمون ملی دانش آموختگان دندان پزشکی خارج از کشور


مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه ای، جزییات برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندان پزشکی را اعلام کرد.

- مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه ای، جزییات برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندان پزشکی را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ثبت نام نوزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندان پزشکی از روز یکشنبه یک مرداد ماه آغاز می شود و در ساعت 12 روز چهارشنبه 4 مرداد ماه به پایان می رسد.

بر اساس تقویم آزمون های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال 1402، این آزمون در روز پنج شنبه 26 مرداد ماه برگزار می شود.

داوطلبان آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندان پزشکی در دروس اختصاصی و علوم پایه مورد ارزیابی قرار می گیرند.

فرآیند آزمون دروس اختصاصی رأس ساعت 8:30 دقیقه صبح روز پنج شنبه 26 مرداد برگزار می شود و آزمون دروس علوم پایه نیز رأس ساعت 13:30 همان روز برگزار می شود.

ثبت نام در این آزمون به صورت اینترنتی است و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می شود.

هزینه ثبت نام در این آزمون 6 میلیون و 300 هزار ریال است.

متقاضیان شرکت در این آزمون می بایست پیش از ثبت نام باید در سایت مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکیل پرونده دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات آزمون ملی دانش آموختگان دندان پزشکی خارج از کشور

اعلام جزییات آزمون ملی دانش آموختگان دندان پزشکی خارج از کشور