مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 23:402023-06-18اجتماعي

زائران اربعین فضای متفاوت تری در مرزهای خوزستان تجربه می کنند


معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: امسال زائران اربعین فضای متفاوت تری نسبت به سال قبل در مرزهای خوزستان تجربه خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد خانچی عصر امروز در نشست ستاد اربعین حسینی اظهار کرد: مطمئناً با همت همه دستگاه ها، ادارات و مهم تر از همه خود مردم، امسال نسبت به سال گذشته خدمات بهتری را در اربعین حسینی خواهیم داشت.

وی افزود: امسال تلاش کرده ایم تا نواقص سال های گذشته را برطرف کنیم؛ با توجه به فصل گرما حتماً بخش زیادی سیستم سرمایشی، سایه بان و مه پاش که بسیار مورد تاکید ما است انجام می شود.

به گفته وی؛ ایمنی راه ها تقریباً شرایط بهتری پیدا کرده است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: توسعه سرویس های بهداشتی و حمام را در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه خواهیم داشت، همچنین در دو پایانه، آب پایدار از محل آب غدیر وصل شده است که نسبت به سال های گذشته شرایط بهتری دارد.

خانچی بیان کرد: مجموعه های رفاهی در پایانه های شلمچه و چذابه نسبت به سال گذشته در حال توسعه است و مطمئناً امسال زائران اربعین فضای متفاوت تری را نسبت به سال قبل تجربه خواهند کرد.

وی افزود: برنامه ریزی ما در استانداری خوزستان این است که از تمامی مبادی ورودی استان، همه مردم استان کریمانه در خدمت زائران امام حسین (ع) باشند؛ مواکب و برنامه ریزی های خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران اربعین فضای متفاوت تری در مرزهای خوزستان تجربه می کنند

زائران اربعین فضای متفاوت تری در مرزهای خوزستان تجربه می کنند