مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 16:002023-05-31پزشكي

90 درصد مراجعه کنندگان ازخدمات بیمارستان سوختگی گناوه رضایت دارند


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیش از 90 درصد مراجعه کنندگان از کیفیت خدمات بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه رضایت دارند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد یزدان پناه ظهر چهارشنبه در بازدید از بیمارستان سوانح و سوختگی شهرستان گناوه با اشاره به اینکه ما قدردان زحمات کارکنان این مرکز درمانی هستیم تصریح کرد: کار در بخش های سوختگی و مراقبت از بیمار نیاز به هنر و تخصص دارد تا با اقدام به موقع مؤثر و صبورانه بتوانیم مرهمی بر آلام بیماران باشیم که این مرکز در زمینه مراقبت و رفتار با بیماران پیشتاز بوده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: باید از حاج مصطفی چرومی خیر و بنیانگذار بیمارستان سوانح و سوختگی که بیمارستانی تک تخصصی را بنا نهاده یادی کنیم و اکنون این بیمارستان علاوه بر اینکه بار بیماران سوانح و سوختگی استان را بر دوش می کشد، قسمتی از استان های هم جوار را نیز تحت پوشش قرار داده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیش از 90 درصد مراجعه کنندگان از کیفیت خدمات بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه رضایت دارند که این نتیجه فرهنگ سازمانی حاکم مبتنی بر کرامت انسانی و ارزش والای انسانی بر محیط بیمارستان است که جای تقدیر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد مراجعه کنندگان ازخدمات بیمارستان سوختگی گناوه رضایت دارند

90 درصد مراجعه کنندگان ازخدمات بیمارستان سوختگی گناوه رضایت دارند