مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-17سياسي

دستیار سیاسی رییس پارلمان لبنان: حامیان جهاد ازعور سناریوی خطرناکی چیده بودند


معاون سیاسی رییس پارلمان لبنان اعلام کرد، حامیان وزیر دارایی پیشین و نامزد ریاست جمهوری فعلی این کشور، سناریوی خطرناکی چیده بودند و قصد داشتند با اعلام اینکه او با کسب اکثریت 65 رای پیروز شده است، - دستیار سیاسی رییس پارلمان لبنان: حامیان جهاد ازعور سناریوی خطرناکی چیده بودند معاون سیاسی رییس پارلمان لبنان اعلام کرد، حامیان وزیر دارایی پیشین و نامزد ریاست جمهوری فعلی این کشور، سناریوی خطرناکی چیده بودند و قصد داشتند با اعلام اینکه او با کسب اکثریت 65 رای پیروز شده است، کشور را به سمت و سویی نامعلوم بکشانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی حسن خلیل، معاون سیاسی رییس پارلمان لبنان در گفت وگو با شبکه المیادین تاکید کرد، برخی از مواضع احزاب القوات اللبنانیه و الکتائب اللبنانیه نشان می دهد که آنها بخشی از این طرح خطرناک بوده اند.

صحبت های نمایندگان اصلاح طلب نشان می دهد که ما با فشار عظیمی روبرو بوده ایم.

برخی از نمایندگان به نوعی تحت فشار داخلی و خارجی قرار داشتند.

وی افزود، حزب سوسیال ترقی خواه، رای دادن به ازعور را اینگونه توجیه کردند که او هرگز در کارش موفق نخواهد شد و یک بالون آزمایش است.

خلیل اعلام کرد: ما پذیرای هر گونه گفت وگو با جریان آزاد ملی هستیم؛ اما رهبری جریان با رد نامزدی سلیمان فرنجیه، رییس جنبش المرده، پیش شرطی را تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیار سیاسی رییس پارلمان لبنان: حامیان جهاد ازعور سناریوی خطرناکی چیده بودند

دستیار سیاسی رییس پارلمان لبنان: حامیان جهاد ازعور سناریوی خطرناکی چیده بودند