مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 18:252023-06-01سياسي

لزوم کسب رضایت زائر در سفر معنوی حج/رایزنی برای برگزاری دعای کمیل


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: ان شاءالله با همکاری مدیران و خادمان فرهنگی و کادر درمان شاهد برگزاری یکی ازحج های موفق و همراه با صفای معنوی برای زائران باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو سازمان حج و زیارت که امروزبه ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی در مدینه منوره تشکیل شد نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت شرایط فعلی را نتیجه زحمات و فعالیت انسان های خدومی دانست که با اخلاص برای زائران کار و تلاش می کنند.

وی از همگان خواست حال که بعد از سه دهه اولین سالی است که زائران در سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و نیمه خرداد در سرزمین وحی هستند مراسم گرامیداشت آن مرد الهی که با ایثار خود پیام آور وحدت برای جهان اسلام و احیاگر حج ابراهیمی بود به صورت ویژه برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین نواب همچنین حضور نمایندگان سیاسی کشورمان در عربستان و خدمات رسانی به زائران را مایه دلگرمی بیشتر زائران دانست و ابراز امیدواری کرد که با تلاش آنان برنامه هایی که قبل از قطع روابط دو کشور انجام می شد، اجرایی و محقق شود.

وی از آنها خواست که با مسئولان کشور میزبان درمورد درخواست های زائران ازجمله برگزاری دعای کمیل در کنار تربت پاک ائمه معصوم(علیهم السلام) مذاکره و عنوان کنند که اینگونه اقدامات به نفع روابط و همکاری های دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم کسب رضایت زائر در سفر معنوی حج/رایزنی برای برگزاری دعای کمیل

لزوم کسب رضایت زائر در سفر معنوی حج/رایزنی برای برگزاری دعای کمیل