مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 23:412023-06-04سياسي

بهادری جهرمی: نگاه دولت سیزدهم به خارج، فقط برای تبادلات اقتصادی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، شامگاه یکشنبه در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد رضویه ورامین، اظهار کرد: نام ورامین با انقلاب اسلامی عجین شده و مزین به وصف  انقلابی بودن توفیق بزرگی است و تاریخ سازی در تاریخ کشور یک اتفاق بزرگ است که شما مردم در این دیار رقم زدید.

وی افزود: 15خرداد یکی از ایام الله است و بخاطر همین ماندگار است و باید بماند و در این حادثه مردم به معنای واقعی پیشرو بودند که این حماسه را خلق کردند.

دبیر هیأت دولت ادامه داد: مردم در تبعیت از روحانیت و مرجعیت، دین و اسلام نقش بی بدیلی را ایفا کردند و وقتی مردم به میدان بیایند یک فرد روحانی که امکانات سخت افزاری را نداشت توانست با برهم زدن معادلات جهان یک حکومت 2500 ساله را ساقط کند.

بهادری جهرمی نقش آفرینی مردم در پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی را یک برگ برنده دانست و تصریح کرد: امام(ره) هرگز اسیر حادثه ها نبود و ایشان مبنای حرکت خود را با توجه به شرایط موجود بر قدرت الهی و پشتیبانی مردم گذاشت و آرمان خود را مبنای حرکت و برنامه قرار دادند و پیروز شدند.

مردم هرگز مسیر خود را تغییر نداده اند وی اظهار داشت: مردم انقلابی ایران و پیشرو بودن مردم ورامین در برهه های مختلف تاریخ نشان داده اند علیرغم مسیر سخت و هموار انقلاب، هرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی: نگاه دولت سیزدهم به خارج، فقط برای تبادلات اقتصادی است

بهادری جهرمی: نگاه دولت سیزدهم به خارج، فقط برای تبادلات اقتصادی است