مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 16:152023-06-03سياسي

توزیع 2000 بسته معیشتی در قرار دوازدم اوقاف گیلان


به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان، در قرار دوازدهم خرداد امسال هم 2000 بسته به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون در سراسر گیلان توزیع می شود که 200 بسته معیشتی در بندرانزلی به محرومان این شهرستان اختصاص دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، حجت الاسلام ستار علیزاده امروز در مراسم اجرای طرح قرار دوازدهم در امام زاده صالح (س) بندرانزلی با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) اظهار کرد: طرح ملی قرار دوازدهم در راستای ارائه خدمات اجتماعی هماهنگ و منسجم و ساماندهی و جهت دهی به خدمات معیشتی و اجتماعی بقاع متبرکه و موقوفات اجرا می شود.

  وی با بیان اینکه قرار دوازدهم به نام و یاد امام زمان (عج) جهت دستگیری از افراد کم برخوردار اجرا می شود، گفت: در این طرح خدمات اجتماعی از جمله کمک های معیشتی، آزادی زندانیان، تهیه جهیزیه، توزیع غذای گرم، کمک برای تهیه دارو و تامین هزینه درمان افراد کم برخوردار، تهیه لوازم ضروری زندگی، توزیع نان رایگان در مناطق محروم و افراد کم برخوردار، تهیه پوشاک و لوازم ضروری زندگی و وسایل کمک آموزشی انجام می شود.

  مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان با بیان اینکه در سال گذشته، 15 هزار بسته معیشتی به ارزش هفت میلیارد تومان و 70 کمک جهیزیه به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون تومان در استان گیلان توزیع شد، افزود: مجموع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2000 بسته معیشتی در قرار دوازدم اوقاف گیلان

توزیع 2000 بسته معیشتی در قرار دوازدم اوقاف گیلان