مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 08:202023-06-10حوادث

2 کشته و 3 مصدوم براثر واژگونی خودرو در فریمان


رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهر فریمان گفت: براثر واژگونی خودروی پراید بعد از روستای قلعه نو این شهرستان دو نفر فوت و سه نفر دیگر مصدوم شدند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهر فریمان گفت: براثر واژگونی خودروی پراید بعد از روستای قلعه نو این شهرستان دو نفر فوت و سه نفر دیگر مصدوم شدند.

محمدحسن نیکومنش، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید و گیر کردن سرنشینان داخل آن، بلافاصله خودروی سبک امداد نجات ایستگاه مرکزی آتش نشانی فریمان به محل حادثه اعزام شد.

وی اظهار کرد: در این حادثه که یک کیلومتر بعد از روستای قلعه نو از توابع بخش مرکزی شهرستان فریمان اتفاق افتاده بود نیروها پس از رسیدن به محل حادثه بلافاصله اقدام به رهاسازی مصدومان کردند.

رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فریمان افزود: با توجه به باز نشدن درب های عقب خودرو در اثر ضربات وارده و گیر کردن مصدومین عقب، نیروهای آتش نشانی با استفاده از ست هیدرولیک درب های عقب را بریده و مصدومین پس از ایمن سازی توسط اورژانس 115 از خودرو خارج کردند.

وی با اشاره به اینکه از 5 نفر سرنشین خودرو دو نفرشان در محل فوت کردند، گفت: حادثه ساعت 20:45 شب گذشته دقیقه به آتش نشانی اعلام شد و ساعت 21:10 نیز مأموریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 کشته و 3 مصدوم براثر واژگونی خودرو در فریمان

2 کشته و 3 مصدوم براثر واژگونی خودرو در فریمان