مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-21بين الملل

گفت وگوی جدید وزیر خارجه عربستان با طرفین درگیر در سودان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «فیصل بن فرحان»، وزیر امور خارجه عربستان سعودی در تماس های تلفنی جداگانه با «عبدالفتاح البرهان»، - وزیر امور خارجه عربستان سعودی طی تماس تلفنی با طرفین درگیر در سودان، بر لزوم تعهد به آتش بس برای حفاظت از غیرنظامیان تاکید کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو،  فیصل بن فرحان ، وزیر امور خارجه عربستان سعودی در تماس های تلفنی جداگانه با عبدالفتاح البرهان ، فرمانده ارتش سودان و محمد حمدان دقلو (معروف به حمیدتی)، فرمانده نیرو های پشتیبانی سریع، بر اهمیت تعهد طرفین به آتش بس در این کشور برای حفاظت از غیرنظامیان تاکید کرد.

وزارت امور خارجه عربستان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که فیصل بن فرحان در این دو تماس تلفنی اعلام کرد که عربستان بر اهمیت بازگشت آرامش به سودان و اولویت دادن به منافع ملی، عدم تشدید تنش نظامی و توسل به راه حلی سیاسی برای برقراری امنیت و ثبات به سودان و مردم آن تاکید دارد.

وی در ادامه افزود که عربستان همچنین بر اهمیت تعهد همه طرف های درگیر سودان به آتش بس برای بازگشت روند عادی زندگی، حفاظت از افراد غیرنظامی، امدادگران و ایمنی کردن راه های برای رسیدن کمک های اساسی تاکید دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی جدید وزیر خارجه عربستان با طرفین درگیر در سودان

گفت وگوی جدید وزیر خارجه عربستان با طرفین درگیر در سودان