مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 11:152023-06-09سياسي

بیگی نژاد: هدف حمله داعش به مجلس به خطرانداختن امنیت کشور بود


یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن به دنبال این بود تا با حمله تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی امنیت کشور را به مخاطره بیندازد به این شکل که با حمله به مجلس می خواستند بگویند که امنیت یکی از قوای کشور زیر سوال است پس کشور نیز امنیت ندارد.

- یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن به دنبال این بود تا با حمله تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی امنیت کشور را به مخاطره بیندازد به این شکل که با حمله به مجلس می خواستند بگویند که امنیت یکی از قوای کشور زیر سوال است پس کشور نیز امنیت ندارد.

هادی بیگی نژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سالروز حمله تروریستی داعش به ساختمان مجلس شورای اسلامی در سال 1396، بیان کرد: حمله تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی با هدف ایجاد رعب و وحشت و آدم کشی بود ولی از آنجا که سپاه تامین امنیت مجلس را بر عهده دارد، این افراد را در همان ابتدا زمین گیر می کند و اجازه نمی دهد که به سمت دیگر ساختمان ها بروند و اجازه نمی دهد که در طبقات متعددی پیش بروند و داعش صرفا در دو الی سه طبقه گیر می کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: داعش دنبال این بود تا امنیت کشور را به مخاطره بیندازد به این شکل که با حمله به مجلس می خواستند بگویند که امنیت یکی از قوای کشور زیر سوال است پس ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیگی نژاد: هدف حمله داعش به مجلس به خطرانداختن امنیت کشور بود

بیگی نژاد: هدف حمله داعش به مجلس به خطرانداختن امنیت کشور بود