مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 12:052023-06-17اقتصادي

پشت پرده فعالیت کلینیک های زیبایی لاکچری چه خبر است؟


برخی مراکز غیر مجاز آموزشی و افراد سودجو با اخذ مبالغ هنگفتی اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی مختلف در زمینه زیبایی مثل کاشت مو، تزریق ژل، بوتاکس، - گروه سلامت خبرگزاری فارس - محمد رضازاده: روزانه چندین تبلیغ در شبکه های اجتماعی برای انجام خدمات زیبایی از پیکرتراشی گرفته تا لیزر موهای زائد را در شبکه های اجتماعی می بینیم که قیمتی بسیار پایین تر از حد معمول آن دارند و همین مسئله در کنار گرایش به چنین اقداماتی ما را ترغیب به دریافت خدمات زیبایی از این افراد می کند.

  کلینیک هایی با تبلیغات هزار رنگ، منشی های خانم جوان زیبای خوش برخورد، تخفیفات استثنایی و انواع و اقسام مدارک و گواهینامه هایی که به دیوار چسباندند ما را مجاب به دریافت خدمت از آنها می کند اما آیا مدارک آنها مورد تأیید وزارت بهداشت است؟ پای ارائه خدمات زیبایی به سالن های آرایشی نیز باز شده و انواع اقسام اقدامات از پیرسینگ گرفته تا لیزر موهای زائد در آرایشگاه ها انجام می شود در صورتی که برای انجام این کارها باید پزشک در مجموعه حاضر باشد.

متاسفانه همین تبلیغات رنگارنگ نیز باعث شده تا تعداد مراجعین به این مراکز روز به روز بیشتر شود که همین موضوع پای افراد سودجو را به این حوزه کشانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده فعالیت کلینیک های زیبایی لاکچری چه خبر است؟

پشت پرده فعالیت کلینیک های زیبایی لاکچری چه خبر است؟