مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 12:102023-06-13سياسي

مراکز نفس به کمک پیشگیری از سقط عمد می آیند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از راه اندازی مرکز نفس در راستای پیشگیری از سقط های عمدی در استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان امروز در جلسه هم اندیشی راه اندازی مرکز نفس اظهار کرد: باتوجه به اهمیت موضوع و تدابیر مقام معظم رهبری در تحکیم بنیان خانواده و افزایش نرخ موالید یکی از ساده ترین راه های افزایش جمعیت، کمک به مادرانی است که به دلیل مشکلات اقتصادی و تفکرهای اشتباه عرفی، فرهنگی و آگاه نبودن به مسائل شرعی اقدام به سقط جنین خود می کنند.

وی افزود: هدف از ایجاد این مرکز فرهنگ سازی، ارائه مشاوره و حمایت از خانواده هایی است که تصمیم به سقط جنین سالم خود به صورت ارادی دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به نقش مهم مراقبین سلامت و ماماها در هدایت مادرانی که قصد سقط جنین سالم خود دارند، گفت: دوره های آموزشی برای این گروه ها برگزار خواهد شد تا بتوانند ارتباطی هرچه موثرتر را بین این مادران و مرکز نفس برقرار کنند.

ذاکری با توجه به نیاز مرکز نفس در خصوص حفظ فرزند سالم به همراهی قشرهای مختلف جامعه مانند روحانیون و شوراها و بخشداران و برگزاری جلسات آموزشی در محلات و روستاها و مساجد و حسینه ها اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز نفس به کمک پیشگیری از سقط عمد می آیند

مراکز نفس به کمک پیشگیری از سقط عمد می آیند