مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 09:102023-05-31اقتصادي

اموال شهر خام فروشی نمی شوند


معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران، با تاکید بر مولد سازی املاک شهر تهران گفت: هیچ تصمیمی بر خام فروشی دارایی های شهرداری نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، لطف الله فروزنده با تاکید بر مولد سازی املاک شهر تهران گفت: هیچ تصمیمی بر خام فروشی دارایی های شهرداری نداریم و ما خام فروشی نداریم و نگاهمان در مدیریت شهری جدید این است که اگر قرار است ملکی به کمیسیون ماده 5 یا … برود، پیش از فروش و یا واگذاری این فرآیند را در راستای افزایش ارزش افزوده انجام دهیم و بعد از آن ارزش ملک ارزیابی می شود.

وی با تاکید بر تحقق درآمد نقد اظهار کرد: کسب درآمدهای پایدار و کاهش هزینه های غیر ضرور، مهم ترین اولویت های معاونت مالی و اقتصاد شهری است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در ادامه افزایش شفافیت و انضباط مالی را از دیگر اولویت های این معاونت عنوان کرد و گفت: شفافیت، انضباط مالی، اطلاع رسانی دقیق و تمرکز بر قانون، کاهش فساد را به دنبال دارد.

فروزنده با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم جهت پرداخت مطالبات و دیون پیمانکاران تصریح کرد: تسویه بدهی پیمانکاران با حفظ تکریم آنان مهم ترین اولویت معاونت مالی و اقتصاد شهری است و بر همین اساس با برنامه ریزی های انجام شده از سوی ادارات کل مرتبط، پرداخت دیون پیمانکاران با سرعت بیشتری صورت پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اموال شهر خام فروشی نمی شوند

اموال شهر خام فروشی نمی شوند