مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-06سياسي

شناسایی 430 ساختمان ناایمن در شهر اصفهان/ 2مادی قدیمی احیا می شود


معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان از شناسایی 430 ساختمان ناایمن در این کلانشهر خبرداد.

- وحید مهدویان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در بررسی های انجام شده درخصوص ساختمان های ناایمن متوجه شدیم که بسیاری از ساختمان هایی که دارای رأی قطعی ماده 100 برای تخریب هستند در لیست ناایمن قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه هم اینک 20 هزار پرونده دارای رأی قطعی تخریب در کمیسیون ماده 100 کلان شهر اصفهان وجود دارد، خاطرنشان کرد: تاکنون 430 ساختمان ناایمن را در شهر اصفهان شناسایی کردیم که تعدادی تاریخی و قدیمی و بسیاری از آنها ملک های نوسازی هستند که در هشت طبقه یا 20 طبقه نیز ساخته شدند و جزو ساختمان های جدید ناایمن شهر ما هستند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان ابراز داشت: ساختمان های ناایمن شهر را از تاریخی گرفته تا املاکی که تا دو سه سال گذشته ساخته شده اند بر اساس شاخص ها و دستور العمل های مشخص شده، شناسایی و با فرمانداری و راه شهرسازی استان بعنوان مرجع ارزیابی ساختمان های ناایمن مکاتبه کردیم و پیگیر این مهم هستیم.

مهدویان با اشاره به اینکه هیچ یک از 20 هزار ساختمانی که رأی ماده 100 برای تخریب آنها صادر شده است پروانه پایان ساخت ندارند، افزود: مالک باید رأی کمیسیون را اجرا کند درحالی که برخی از آنان ساختمان را با قولنامه می ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 430 ساختمان ناایمن در شهر اصفهان/ 2مادی قدیمی احیا می شود

شناسایی 430 ساختمان ناایمن در شهر اصفهان/ 2مادی قدیمی احیا می شود