مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 16:502023-06-18اقتصادي

کاهش قیمت مرغ در راه است؟


بررسی اقتصاد آنلاین نیز نشان می دهد، پس از آنکه هر قطعه جوجه یکروز به قیمت نجومی 32 هزار تومان رسید حالا در مسیر کاهش قرار گرفته و به طور متوسط به 18 هزار تومان رسیده، - اتفاقی که می تواند زمینه کاهش قیمت مرغ در روز های آینده را فراهم کند.

اقتصاد آنلاین نوشت: به رغم وعده های مسئولان برای کاهش قیمت مرغ، این کالای اساسی همچنان گران است، گرانی این منبع پروتیینی صدای مجلسی ها هم درآورده است.

  در آخرین واکنش مجلسی ها به گرانی مرغ معین الدین سعیدی، نماینده چابهار در جلسه علنی روز گذشته و طی نطق میان دستور گفت: روزی از همین تریبون مرغ 25 هزار تومانی را نشان ناتوانی مدیران دولت وقت میدانستیم حالا چگونه در برابر مرغ 100 هزار تومانی سکوت کردیم؟   واکنش مسئولان چه بوده است؟ مسئولان با انتشار اخباری همچون افزایش توزیع مرغ و عرضه آن زیر نرخ مصوب در میادین میوه و تره بار تلاش در کاهش قیمت مرغ داشته اند.

همچنین در چهار خرداد ماه جاری نیز وزارت جهادکشاورزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: سامانه پیامکی برای اعلام فروشندگان مرغ بیشتر از قیمت مصوب را راه اندازی کرده است.

دراین اطلاعیه وزارت جهاد کشاورزی از مردم خواست تا فروش مرغ بیشتر از قیمت مصوب هر کیلوگرم 73 هزار تومان را به سامانه پیامکی 30008136 اعلام کنند یا عکس و فیلم تخلفات انجام شده در این زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت مرغ در راه است؟

کاهش قیمت مرغ در راه است؟