مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-18ورزشي

جشن وصال در زنجان برگزار می شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به در پیش بودن هفته ازدواج اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت در روز سوم تیرماه جشن وصال برگزار و از زوج های جوان تقدیر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رنجان، جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در مجمع انتخابات ریاست هیات گلف استان زنجان به حضور نداشتن رییس فدراسیون در مجمع اشاره و اظهار کرد: انتخابات این هیات یکبار به همین دلیل به تعویق افتاد و قرار بود امروز حضور داشته باشند که به دلیل حضور در مجلس میسر نشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تقدیر از احسان فکور راد، برای قبول حضور در هیات مظلوم گلف افزود: این هیات در دهه 90 سابقه فعالیت قابل قبولی داشت ولی بنا به دلایلی در سال های گذشته دچار رکود شده است.

وی رویکرد مردمی هیات های ورزشی را یادآور شد و افزود: رییس جدید این هیات هم اقدامات مشارکتی مردم محور را در برنامه کاری خود دارد از این رو امیدوار به موفقیت این هیات هستم.

بازرگان فعالیت اجتماعی ریاست جدید هیات گلف را نقطه قوت برای این هیات دانست و ادامه داد: مهم این است که زمینه فعالیت هر رشته ورزشی برای علاقه مندان فراهم شود که انجام این مهم نیازمند کار جهادی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر بضاعت کم این اداره کل برای حمایت از حمایت هیات های ورزشی از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن وصال در زنجان برگزار می شود

جشن وصال در زنجان برگزار می شود