مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 16:302023-06-10سياسي

حق الزحمه و مطالبات رانندگان سرویس مدارس واریز شده است


حشمت الله وفایی رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش وپرورش استان فارس گفت: حق الزحمه و مطالبات تمامی رانندگان سرویس مدارس طی این چند روز به حساب شرکت هایی که رانندگان با آن ها قرارداد داشته اند واریز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز ، شهروند خبرنگاران خبرگزاری فارس استان فارس طی ارسال مطالبات خود خواستار پیگیری پرداخت حق الزحمه و حقوق رانندگان سرویس مدارس شدند و پیگیری این مطالبه را به ما سپردند.

در این راستا حشمت الله وفایی رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش وپرورش استان فارس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ارتباط با پرداخت حق الزحمه رانندگان سرویس مدارس عنوان کرد: مانند سال های گذشته طبق قراردادی که با رانندگان سرویس مدارس بسته شده بود ، مدرسه ای معین وجود دارد تحت عنوان مدرسه متمرکز که تمام مطالبات سرویس ها که اولیا واریز میکنند در آن مجموعه ساماندهی می شود.

وفایی ادامه داد: طبق قراردادی که با راننده ها و شرکت ها بسته شد تا قبل از عید 80 درصد از مطالبات سرویس ها واریز شد ؛ اما با یک تفاوت سال های گذشته معمولاً 20 درصد برای حسن انجام کار نگه می شد اما امسال انجمن اولیا و مربیان همان 20 درصد را هم در پرداخت قسط اول در دی ماه به حساب شرکت ها واریز کرد و به شرکت ها اعلام شد به دلیل سختی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق الزحمه و مطالبات رانندگان سرویس مدارس واریز شده است

حق الزحمه و مطالبات رانندگان سرویس مدارس واریز شده است