مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 13:502023-05-31اجتماعي

افزوده شدن 1300 خودروی نجات و آمبولانس به ناوگان امدادی هلال احمر در سال جاری


امسال 1000 دستگاه خودروی نجات و 300 دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان امداد و نجات هلال احمر اضافه می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، پیرحسین کولیوند،رییس جمعیت هلال احمر به عدم تناسب بودجه هلال احمر با نیازهای ضروری آن اشاره کرد و گفت: باید منابع پایداری برای تامین بودجه لازم به خصوص در زمینه امداد و نجات در نظر گرفته شود.

به عنوان مثال می توان بخشی از عوارض آزادراهی یا سایر هزینه های دریافتی مثل بیمه در بارنامه های حمل و نقل را برای پوشش امدادی جاده های کشور در نظر گرفت.

رییس جمعیت هلال احمر ادامه داد: امداد هوایی نقش موثری در پاسخ به حوادث دارد ولی در حال حاضر تعدادی از بالگردهای هلال احمر به دلیل عدم تامین منابع مالی لازم، نمی توانند تعمیر و نگه داری شوند و متاسفانه زمین گیر شده اند.

کولیوند 1402 را سال تجهیز و نوسازی ناوگان امدادی دانست و گفت: مصمم هستیم که در سال جاری وضعیت لجستیکی جمعیت را ترمیم کنیم.

خوشبختانه امسال هزار دستگاه خودروی نجات و 300 دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان امداد و نجات هلال احمر اضافه می شود اما این میزان خودرو، پاسخگوی نیازهای ما نیست.

وی در ادامه گفت: اگرچه جمعیت هلال احمر در زمینه هایی اجتماعی و فرهنگی کارهای بزرگی را در کشور انجام می دهد اما مردم و مسؤولان بیش از هر چیز دیگر این جمعیت را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزوده شدن 1300 خودروی نجات و آمبولانس به ناوگان امدادی هلال احمر در سال جاری

افزوده شدن 1300 خودروی نجات و آمبولانس به ناوگان امدادی هلال احمر در سال جاری