مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 09:502023-06-20سياسي

یوسفی: «نیکبخت» مسیر پیشرفت را پله به پله طی کرده است


یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به عنوان کارشناس کار خود را آغاز کرده و مسیر پیشرفت را به صورت پله به پله تا مقام معاونت طی کرده است نه این که به صورت آسانسوری و یا با سفارش کسی به این مقام رسیده باشد.

- یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به عنوان کارشناس کار خود را آغاز کرده و مسیر پیشرفت را به صورت پله به پله تا مقام معاونت طی کرده است نه این که به صورت آسانسوری و یا با سفارش کسی به این مقام رسیده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی یوسفی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در موافقت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی بیان کرد: هرچه مدیران با الگوی جهادی پیش بروند بهره وری و کارآمدی آنان برای مردم بیشتر خواهد بود.

ما برای اساتید دانشگاه به افراد صاحب نظر که منجر به توسعه علمی کشور می شود احترام ویژه قائل هستیم اما در کنار آن باید از تجربه ها و افراد جهادی استفاده شود.

آقای نیکبخت فردی است که به عنوان کارشناس کار خود را شروع کرده و پله به پله در وزارت جهاد کشاورزی ارتقاء یافته است نه به صورت آسانسوری و یا با سفارش شخصی به این مقام رسیده باشد.

وی ادامه داد: در بخش کشاورزی اراضی قابل کشت کشور حدود 18 میلیون هکتار است که هشت میلیون هکتار کشت می شود دو میلیون به صورت آبی و 6


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوسفی: «نیکبخت» مسیر پیشرفت را پله به پله طی کرده است

یوسفی: «نیکبخت» مسیر پیشرفت را پله به پله طی کرده است