مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 19:252023-06-14اجتماعي

سیل گرمی یک فوتی و 5 مفقودی داشت + فیلم


مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: متاسفانه در سیلاب امروز منطقه برزند شهرستان گرمی استان اردبیل، یک نفر جان باخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی خدمتی، مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: بعدازظهر امروز به دنبال فعال شدن سامانه بارشی شدید در منطقه برزند روستای میکاییل دره سی شهرستان گرمی استان اردبیل، متاسفانه یکی از اهالی جان خود را از دست داده و 2 نفر مصدوم شده اند.

وی افزود: بر اساس گزارشات میدانی، متاسفانه تا به این لحظه، 5 نفر در منطقه برزند شهرستان گرمی مفقود شده اند که یک نفر از آن ها بزرگسال و 4 نفر دیگر نیز کودک بودند که نیروهای امداد و نجات هلال احمر، سایر دستگاه های مربوطه و نیروهای مردمی در حال انجام عملیات جستجو و نجات هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل تصریح کرد: پس از وصول گزارشات اولیه سیلاب منطقه برزند، کلیه دستگاه ها و نیروهای خدمت رسان به منطقه اعزام شدند و عموم مردم باید به کلیه هشدارهای صادره توجه داشته باشند.

خدمتی با اشاره به مسدودی جاده گرمی به بیله سوار تصریح کرد: هم چنین وقوع این سیل باعث آسیب و نشست بخشی از پل انجیرلو شد و محور گرمی- بیله سوار را تا اطلاع ثانوی مسدود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل گرمی یک فوتی و 5 مفقودی داشت + فیلم

سیل گرمی یک فوتی و 5 مفقودی داشت + فیلم