مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 10:502023-06-08سياسي

ضرورت توجه به نظام مسائل در آموزش وپرورش


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران توجه به نظام مسائل و کار جهادی را در آموزش و پرورش را مسئله ای مهم دانست.

- نوشهر- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران توجه به نظام مسائل و کار جهادی را در آموزش و پرورش مسئله ای مهم بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر جعفری صبح پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش نوشهر با اشاره به نقش و جایگاه آموزش و پرورش افزود: این نهاد در رأس همه دستگاه ها قرار دارد و همه دستگاه ها مکلف به همکاری با این نهاد هستند.

وی با عنوان این که نقش و جایگاه مدیر در آموزش و پرورش بسیار مهم و حساس است، افزود: در آموزش و پرورش توجه به نظام مسائل و کار جهادی مسئله مهم به شمار می رود.

حجت الاسلام محمود مشایخ امام جمعه نوشهر نیز با اشاره به این که آموزش و پرورش بار سنگینی بر دوش دارد، افزود: با توجه به نقشه هایی که دشمن برای جوانان کشیده است باید در این زمینه مسؤلیت بیشتری داشته باشیم.

تقویت ایمان و امید در جامعه و بین دانش آموزان وی با تاکید برتقویت ایمان و امید در جامعه تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره بر این مسئله تاکید داشته اند و باید امید را در بین مردم زنده کنیم.

امام جمعه نوشهر، ایمان و امید را نرم افزار و عامل موفقیت حضرت امام راحل بیان کرد و گفت: باید مسئولان تلاش کنند تا امیدآفرینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به نظام مسائل در آموزش وپرورش

ضرورت توجه به نظام مسائل در آموزش وپرورش