مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 16:102023-06-11فرهنگي

جلسه نقد و بررسی کتاب «غربالی در دست» برگزار می شود


جلسه نقد و بررسی کتاب «غربالی در دست» نوشته سید مهدی طباطبایی سه شنبه 23 خردادماه در کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار می شود.

- جلسه نقد و بررسی کتاب غربالی در دست نوشته سید مهدی طباطبایی سه شنبه 23 خردادماه در کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ؛ جلسه نقد و بررسی کتاب غربالی در دست نوشته سید مهدی طباطبایی در قالب چهارمین نشست نقد و بررسی کتاب جشنواره قلم زرین سه شنبه 23 خردادماه در کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار می شود.

این کتاب اثری در حوزه نقد و پژوهش ادبی است که در آن کامران شرفشاهی، شاعر و پژوهشگر ادبی و عضو انجمن قلم ایران به بررسی و تحلیل آن می پردازد.

برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب از برنامه های جنبی بیست و یکمین جشنواره قلم زرین است و کتاب هایی از جمله من و آقای همسایه ، مرتد ، همان گندم اول و صور سکوت چهار کتابی هستند که تاکنون در این سلسله نشست ها بررسی شده اند.

برنامه نقد و بررسی غربالی در دست هم توسط دبیرخانه جشنواره قلم زرین با مشارکت نهاد کتابخانه های عمومی کشور با حضور دبیر این دوره از جشنواره و جمعی از نویسندگان و فعالان ادبی از ساعت 15 تا 17 برگزار می شود.

آیین پایانی بیست و یکمین دوره جشنواره قلم زرین با معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز در تیر امسال هم زمان با روز ملی قلم برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه نقد و بررسی کتاب «غربالی در دست» برگزار می شود

جلسه نقد و بررسی کتاب «غربالی در دست» برگزار می شود