مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-13سياسي

دولت حقابه مرزی در حوزه ارس را جدا از مسائل سیاسی پیگیری می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، جبار وطن فدا، مدیرکل دفتر رودخانه های مرزی و منابع آب مشترک شرکت منابع آب ایران در نشست با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: - مدیرکل دفتر رودخانه های مرزی و منابع آب مشترک شرکت منابع آب ایران گفت: بحث های مرتبط با آب با کشور های مشترک المنافع در حوزه رود ارس را جدا از مسائل سیاسی کشور پیگیری می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، جبار وطن فدا، مدیرکل دفتر رودخانه های مرزی و منابع آب مشترک شرکت منابع آب ایران در نشست با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: بحث های مرتبط با آب با کشور های مشترک المنافع در حوزه رود ارس را جدا از مسائل سیاسی کشور پیگیری می کنیم.

وطن فدا بیان کرد: با توجه به تغییرات گسترده اقلیمی و خشکسالی، افزایش تقاضا برای آب به جهت افزایش جمعیت و ساخت و ساز های بالادست توسط دولت های همجوار در رودخانه های مرزی، تلاش برای دسترسی و بهره برداری بیشتر از آب های مشترک از سوی کشور های ذی نفع رو به افزایش است.

مدیرکل دفتر رودخانه های مرزی و منابع آب مشترک شرکت منابع آب ایران ادامه داد: آب از گذشته یک عنصر کلیدی در سیاست خارجی کشور ها بوده و بحران های آبی معضلاتی فراملی هستند و برون رفت از آن ها نیازمند عزم فراملی و همکاری کشور های مشترک المنافع در قالب کنوانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت حقابه مرزی در حوزه ارس را جدا از مسائل سیاسی پیگیری می کند

دولت حقابه مرزی در حوزه ارس را جدا از مسائل سیاسی پیگیری می کند