مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 20:352023-06-09اجتماعي

مسیر کوهبنان – زرند و ده علی – بافق مسدود است/ آبگرفتگی منازل در کوهبنان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: در پی بارندگی ها 10 خانه در شهرک امام رضا (علیه السلام) در شهرستان کوهبنان دچار آبگرفتگی شدند و نیروهای امدادی در حال تخلیه آب از منازل مردم هستند.

- ایسنا/کرمان مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: در پی بارندگی ها 10 خانه در شهرک امام رضا (علیه السلام) در شهرستان کوهبنان دچار آبگرفتگی شدند و نیروهای امدادی در حال تخلیه آب از منازل مردم هستند.

حمید سالخورده در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت مناطق سیل زده استان کرمان اظهار کرد: در پی بارندگی ها 10 خانه در شهرک امام رضا (علیه السلام) در شهرستان کوهبنان دچار آبگرفتگی شدند و نیروهای امدادی در حال تخلیه آب از منازل مردم هستند.

او افزود: در حال حاضر بارش باران در روستای هشوییه از توابع شهرستان کوهبنان ادامه دارد و سیلاب ها در حال جاری شدن هستند اما مشکل خاصی در این منطقه نداریم.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان از مسدود بودن مسیر کوهبنان به زرند(جاده پابدانا) خبر داد و گفت: تا دو ساعت دیگر این مسیر بازگشایی می شود و در حال حاضر یک مسیر فرعی ایجاد شده اما فعلا رانندگان از سفرهای غیرضروری به این منطقه اجتناب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر کوهبنان – زرند و ده علی – بافق مسدود است/ آبگرفتگی منازل در کوهبنان

مسیر کوهبنان – زرند و ده علی – بافق مسدود است/ آبگرفتگی منازل در کوهبنان