مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 08:552023-06-14سياسي

دوره های توانمندسازی بانوان جهت ایجاد مشاغل خرد برگزار می شود


مسوول امور زنان و خانواده فرمانداری خرم آباد از برگزاری دوره های آموزشی جهت توانمندسازی بانوان برای ایجاد مشاغل خرد در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، صبح امروز جلسه ای با حضور فرماندار خرم آباد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، مسوول امور بانوان فرمانداری و برخی دستگاه های اجرایی با هدف برنامه ریزی در راستای توانمندسازی بانوان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

شادی ایازی؛ مسوول امور زنان و خانواده فرمانداری خرم آباد بیان داشت: در پی سلسله کارگاه های آموزشی با موضوع جوانی جمعیت که با محوریت فرمانداری خرم آباد در سال 1401 برای ماداران دانش آموزان برگزار شد و از طرفی علاقه مندی مادران جهت حرفه آموزی و کمک به چرخه اقتصاد خانوار و همچنین دشواری تردد آنان به مرکز فنی و حرفه ای شهرستان، برنامه ریزی لازم جهت برگزاری دوره های مهارت آموزی در فصل تابستان در مناطقی نزدیک به محل سکونت مادران به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا تفاهم نامه ای با محوریت فرمانداری خرم آباد فی ما بین دستگاه های اجرایی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فنی و حرفه ای و آموزش و پرورش با هدف حمایت از زنان خانه دار و تلاش به منظور حرفه آموزی آنان و ایجاد مشاغل خرد زنان و کمک به چرخه اقتصادی خانوار، منعقد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره های توانمندسازی بانوان جهت ایجاد مشاغل خرد برگزار می شود

دوره های توانمندسازی بانوان جهت ایجاد مشاغل خرد برگزار می شود