مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 10:302023-06-17سياسي

در سفر رییسی به نیکاراگوئه چه گذشت؟


رییس جمهور و هیات همراه در سفری که به کشورهای آمریکای لاتین داشتند، بعد از حضور در ونزوئلا، به نیکاراگوئه رفتند و ضمن دیدار با رییس جمهور و رییس و نمایندگان مجلس و مردم این کشور، -   پس از انجام مراسم استقبال از رییس جمهور توسط دانیل اورتگا ، مذاکرات خصوصی رؤسای جمهور انجام شد.

اهدای تاج گل توسط رییس جمهور در بنای یادبود رهبران انقلاب نیکاراگوئه     در دومین روز از سفر رسمی رییس جمهور به نیکاراگوئه، آیت الله رییسی با حضور در بنای یادبود مشاهیر و رهبران انقلاب این کشور در میدان انقلاب شهر ماناگوا، با اهدای تاج گل، به مقام سه انقلابی فقید جنبش آزادیبخش نیکاراگوئه ادای احترام کرد.

  یکی از شخصیت های تاریخی مدفون در بنای مشاهیر و رهبران انقلاب نیکاراگوئه، کارلوس فونسکا است که جبههٔ معروف آزادی بخش ملی ساندنیستی را تأسیس کرد.

دیدار رییس جمهور با رییس مجلس ملی نیکاراگوئه     در ادامه سفر رییس جمهور به نیکاراگوئه، وی با حضور در ساختمان پارلمان نیکاراگوئه در دیدار با آقای گوستاوو پوراس رییس مجلس ملی این کشور گفت: گروه های دوستی پارلمانی بستر مناسبی برای تقویت روابط کشورهای دوست با یکدیگر هستند و این همکاری ها می تواند به تقویت روابط کشورها در عرصه های منطقه ای و بین المللی نیز بیانجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سفر رییسی به نیکاراگوئه چه گذشت؟

در سفر رییسی به نیکاراگوئه چه گذشت؟