مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-08اجتماعي

مردم از توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه های تهران اجتناب کنند


روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران نسبت به بارش باران و احتمال بالا آمدن آب رودخانه های استان طی روزهای پنجشنبه و جمعه( 18 و 19 خرداد) هشدار داد.

- روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران نسبت به بارش باران و احتمال بالا آمدن آب رودخانه های استان طی روزهای پنجشنبه و جمعه( 18 و 19 خرداد) هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از وزارت نیرو، با توجه به هشدار سازمان هواشناسی کشور و بر اساس هشدار نارنجی رنگ این سازمان مبنی بر نفوذ و تشدید فعالیت سامانه بارشی در روزهای پنجشنبه و جمعه (18 و 19 خرداد ماه) در استان های تهران و البرز، رگبار، رعدوبرق، بارش تگرگ، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد گرد و غبار پیش بینی شده است که احتمال آب گرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و طغیان رودخانه ها وجود خواهد داشت.

گفتنی است، با توجه به فعالیت این سامانه بارشی و احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها از هموطنان تقاضا می شود در روزهای مذکور از توقف و تردد در اطراف رودخانه ها و مسیل ها بپرهیزند و به هشدارها و توصیه های ایمنی توجه نموده و مراقبت های لازم را به عمل آورند تا هیچ گونه خسارت جانی و مالی متوجه آنها نگردد.

همچنین شهروندان و گردشگران از هرگونه تردد، استقرار و تجمع در حاشیه رودخانه ها، مسیل ها، دریاچه سدها و دیگر تأسیسات آبی پر خطر و کوهنوردی خودداری نموده و به بنرهای هشدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه های تهران اجتناب کنند

مردم از توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه های تهران اجتناب کنند