مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 11:302023-06-12اجتماعي

مهریز بیشتر از ظرفیت صنایع دارد/مرگ ماهانه 40 گونه حیات وحش در جاده های مهریز


رییس اداره محیط زیست شهرستان مهریز ضمن اشاره به این که مهریز بیشتر از ظرفیت صنایع را در خود جا داده است، نسبت به تبعات زیست محیطی و فرهنگی اجتماعی این رویکرد هشدار داد.

- ایسنا/یزد رییس اداره محیط زیست شهرستان مهریز ضمن اشاره به این که مهریز بیشتر از ظرفیت صنایع را در خود جا داده است، نسبت به تبعات زیست محیطی و فرهنگی اجتماعی این رویکرد هشدار داد.

محمدرضا خواجه در نشست با اصحاب رسانه صنایع شهرستان مهریز را بیشتر از ظرفیت آن دانست و گفت: حضور کارگران غیربومی و تبعات فرهنگی اجتماعی و آلودگی ها از مضرات حضور بیش از اندازه صنایع در مهریز است.

وی از تشدید نظارت بر واحدهای آلاینده در مهریز خبر داد و تصریح کرد: در سال گذشته 30 اخطار به صنایع و معادن آلاینده دادیم و امسال نیز ضمن تشدید نظارت ها، با هرگونه تخلف در این حوزه طبق ضوابط و مقررات برخورد می کنیم.

خواجه تصریح کرد: اولویت پایش ها در رابطه با واحدهای تولید فولاد و کاشی و همچنین معادن شن و ماسه در شهرستان است که با سختگیرانه ترین استانداردهای محیط زیستی و به صورت مستمر آنها را پایش می کنیم.

این مسئول در مورد تخریب منابع طبیعی از سوی معادن شن و ماسه شهرستان، گفت: موضوع پر کردن مجدد گودال های ایجاد شده ناشی از برداشت مصالح در رودخانه ها توسط این معادن باید از سوی دستگاه های متو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهریز بیشتر از ظرفیت صنایع دارد/مرگ ماهانه 40 گونه حیات وحش در جاده های مهریز

مهریز بیشتر از ظرفیت صنایع دارد/مرگ ماهانه 40 گونه حیات وحش در جاده های مهریز