مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 10:202023-06-03بين الملل

واکنش وزیر دفاع آمریکا به جنگ احتمالی در تایوان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، «لوید آستین»، وزیر دفاع آمریکا در نشست امنیتی «شانگریلا» در سنگاپور هشدار داد که «درگیری و جنگ احتمالی در تنگه تایوان ویرانگر خواهد بود»، - وزیر دفاع آمریکا در نشستی امنیتی تأکید کرد جنگ و درگیری احتمالی در تنگه تایوان ویرانگر خواهد بود و در عین حال مدعی شد آمریکا خود را متعهد به برقراری صلح در منطقه می داند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، لوید آستین ، وزیر دفاع آمریکا در نشست امنیتی شانگریلا در سنگاپور هشدار داد که درگیری و جنگ احتمالی در تنگه تایوان ویرانگر خواهد بود ، اما در عین حال مدعی شد آمریکا متعهد به برقراری ثبات در منطقه است.

از سوی دیگر لی شانگ فو، وزیر دفاع چین روز پنج شنبه با اشاره به اقدامات تحریک آمیز نیرو های خارجی با هدف حمایت از جدایی تایوان از چین تاکید کرد که پکن در راستای الحاق تایوان، همواره حق استفاده از قوه قهریه را برای خود محفوظ می دارد.

تان کفه یی، سخنگوی وزارت دفاع چین هم درباره ملاقات شانگ فو با همتای سنگاپوری وی توضیحاتی را ارائه داد و گفت: ما هیچ گونه تلاشی از جانب مقامات حزب پیشرو دمکرات (تایوان) برای جلب حمایت خارجی جهت استقلال تایوان را تحمل نخواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزیر دفاع آمریکا به جنگ احتمالی در تایوان

واکنش وزیر دفاع آمریکا به جنگ احتمالی در تایوان