مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 15:502023-06-07سياسي

مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری معرفی شد


مراسم تودیع و تکریم مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری برگزار شد، در این آیین از خدمات یحیی حسین پور- مدیرکل سابق تجلیل و محمد محمودی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مراسم تودیع و تکریم مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری برگزار شد، در این آیین از خدمات یحیی حسین پور- مدیرکل سابق تجلیل و محمد محمودی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

حسین برزگر- رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری 17 خردادماه در این آیین با اشاره به اینکه امنیت غذایی یکی از مولفه های اصلی امنیت در کشور محسوب می شود، اظهار کرد: قوم بختیاری و عشایر سهم بسزایی در تولید در کشور دارند، 30 درصد از تولید ناخالص توسط عشایر به عنوان یک قشر مولد انجام می شود.

وی با بیان اینکه وظیفه همه ارکان حمایت از عشایر است، خاطرنشان کرد: برخی از زیرساخت ها در مناطق عشایری باید توسط اداره کل عشایر تامین شود، اما باید از تمامی ظرفیت ها دولت برای ارائه خدمات به این قشر بهره مند شد.

برزگر با تاکید بر اینکه تاکنون برای زنجیره ارزش محصولات تولید شده توسط عشایر کاری انجام نشده است، گفت: عشایر از ارزش افزوده محصولات تولیدی خود بهره مند نمی شوند و محصولات به صورت خام به فروش می رسد و باید برنامه ریزی دقیقی در این حوزه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری معرفی شد

مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری معرفی شد