مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 17:552023-06-21اقتصادي

تجهیزات خطوط بسته بندی محصولات پتروشیمی برای نخستین بار در کشور بومی سازی شد


قرارداد بومی سازی (طراحی و ساخت) تجهیزات خطوط بسته بندی واحد پلی پروپیلن شرکت پتروشیمی دهلران در پارک علم و فناوری خراسان امروز 31 خرداد ماه به امضا رسید.

- ایسنا/خراسان رضوی قرارداد بومی سازی (طراحی و ساخت) تجهیزات خطوط بسته بندی واحد پلی پروپیلن شرکت پتروشیمی دهلران در پارک علم و فناوری خراسان امروز 31 خرداد ماه به امضا رسید.

حسین خطیبی، مدیرعامل گروه پرتو امروز، 31 خرداد ماه، در مراسم انعقاد قرارداد بومی سازی (طراحی و ساخت) تجهیزات خطوط بسته بندی واحد پلی پروپیلن شرکت پتروشیمی دهلران میان دو شرکت داخلی که در محل پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه های بسته بندی در انتهای خط واحدهای محصولات پلیمری قرار دارند و وظیفه این دستگاه این است که مواد پتروشیمی را در بسته های 25 کیلویی یا بزرگتر بسته بندی کرده تا این بسته ها وارد بازار یا صادر شود.

وی افزود: بومی سازی دستگاه بسته بندی محصولات پتروشیمی در داخل دو میلیون یورو از خروج ارز جلوگیری می کند و اکنون در کشور شرکت ها به 20 عدد از این دستگاه برای پروژه های خود نیاز دارند که حدود 40 میلیون یورو از خروج ارز از کشور جلوگیری خواهد کرد.

مدیرعامل گروه پرتو بیان کرد: برای تولید 2000 کیسه در ساعت محصولات پتروشیمی به این تجهیزات خاصی نیاز داریم و تاکنون هیچ شرکتی در کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات خطوط بسته بندی محصولات پتروشیمی برای نخستین بار در کشور بومی سازی شد

تجهیزات خطوط بسته بندی محصولات پتروشیمی برای نخستین بار در کشور بومی سازی شد