مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 14:002023-06-16سياسي

استقلال خواهی بدون تکیه به آمریکا پیام سفر رییسی به آمریکای لاتین


امام جمعه قم با اشاره به سفرهای رییس جمهور به کشورهای آمریکای لاتین اظهار داشت: پیام این سفر آن است که کشورها بدون دخالت و تکیه بر آمریکا می توانند خود را بسازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد با اشاره به سالروز تشکیل جهاد کشاورزی اظهار داشت: یکی از شاخص های مهم استقلال یک کشور، آن است که در تأمین اقلام غذایی به دیگر کشورها وابسته نباشد که این امر یک جهاد به شمار می رود که در این صورت موضوع اشتغال نیز رونق خواهد گرفت که در پی آن آسیب های اجتماعی هم کاهش خواهد یافت.

خطیب جمعه قم افزود: باید برای تأمین نیازهای اساسی کشور و همچنین در صنعت هسته ای به خودکفایی برسیم چرا که این صنعت برای تأمین نیازها در ابعاد مختلف تأثیرگذار است و نباید در این بخش به دیگر کشورها وابسته باشیم.

امام جمعه قم با اشاره به در پیش بودن شهادت امام جواد (ع) گفت: از آثار داشتن و پذیرش ولایت ائمه معصومین التزام و عمل به سیره و بیانات آنان است که باید امامان معصوم را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

وی با اشاره به اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) بیان داشت: با آغاز دهه ذالحجه از نماز این ماه نباید غفلت کرد و برای حجاج بیت الله الحرام نیز باید دعا کرد تا سفر بی خطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال خواهی بدون تکیه به آمریکا پیام سفر رییسی به آمریکای لاتین

استقلال خواهی بدون تکیه به آمریکا پیام سفر رییسی به آمریکای لاتین