مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 14:102023-06-03سياسي

سردار شریف: امام(ره) مشارکت مردم را تاثیرگذارترین عامل پیشرفت کشور می دانستند


سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تداوم جمهوریت را یکی از آرمان های اصلی امام خمینی(ره) دانست و گفت: مشارکت مردم همواره مورد تاکید امام(ره) بود و ایشان مردم را موتور محرک و تاثیرگذارترین عامل پیشرفت یک کشور دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار رمضان شریف پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مصلای شهرکرد، گفت: شخصیت های بزرگی در جغرافیای ایران در برهه های مختلف ظهور و بروز پیدا کردند و مورد اقبال مردم قرار گرفتند و در این میان حضرت امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب یک چهره آشنا برای همگان است.

امام(ره) احیاگر معنویت و دین گرایی برای همه بشریت بود سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه امام خمینی(ره) احیاگر معنویت و دین گرایی و ارزش ها برای همه بشریت بود، خاطرنشان کرد: با اینکه 34 سال از زمان ارتحال امام خمینی(ره) می گذرد اما هنوز بیانات ایشان در وصیت نامه سیاسی و الهی، افق روشنی را در مقابل جامعه بشریت نمایان می کند.

وی ادامه داد: وصیت نامه الهی سیاسی امام خمینی(ره) توانست تعالیم و پیام های الهی که برگرفته از قرآن و وحی و منطبق با فطرت انسان ها بود را برای مردم احیا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شریف: امام(ره) مشارکت مردم را تاثیرگذارترین عامل پیشرفت کشور می دانستند

سردار شریف: امام(ره) مشارکت مردم را تاثیرگذارترین عامل پیشرفت کشور می دانستند