مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-09بين الملل

اسد به میشل عون توصیه کرد، رابطه اش را با سید حسن نصرالله قطع نکند


سفر میشل عون رییس جمهوری سابق لبنان به دمشق و دیدار وی با بشار اسد همچنان در کانون توجه گروه های سیاسی لبنان و دیپلمات های عرب و خارجی در این کشور و تأثیر احتمالی آن بر پرونده انتخابات ریاست جمهوری قرار دارد.

- سفر میشل عون رییس جمهوری سابق لبنان به دمشق و دیدار وی با بشار اسد همچنان در کانون توجه گروه های سیاسی لبنان و دیپلمات های عرب و خارجی در این کشور و تأثیر احتمالی آن بر پرونده انتخابات ریاست جمهوری قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موضع بشار اسد عملاً با برخی جزییات که بیانگر دیدگاه دمشق نسبت به واقعیت لبنان است، چیزی خارج از ایده های موجود در بیانیه ریاست جمهوری سوریه نبود.

بر اساس آنچه روزنامه لبنانی الاخبار به نقل از منابعی که از جزییات این دیدار مطلع شده بودند، آورده است: میشل عون، رییس جمهوری سابق لبنان دلایلی را که باعث شد جریان آزاد ملی از حمایت سلیمان فرنجیه رییس جریان المرده و وزیر سابق خودداری کند و نیز دلایل توافق این جریان با الکتائب، القوات اللبنانیه (نیروهای لبنانی)، حزب سوسیالیست ترقی خواه و برخی از طرفداران تغییر برای معرفی وزیر سابق جهاد ازعور را به اسد توضیح داد.

وی همچنین دلایل اختلاف با حزب الله لبنان، واقعیت کنونی روابط دو طرف، ازجمله اتفاقات 17 اکتبر و مواضع احزاب لبنانی و روابط پرتنش با نبیه بری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسد به میشل عون توصیه کرد، رابطه اش را با سید حسن نصرالله قطع نکند

اسد به میشل عون توصیه کرد، رابطه اش را با سید حسن نصرالله قطع نکند