مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-05سياسي

ورامین نامی آشنا و برجسته در آسمان بلند انقلاب اسلامی


مردم ورامین از چیزی جز خدا نترسیدند و سوگند یاد کردند تا در دفاع از حق کوتاه نیایند و همان ایستادگی باعث شد که قیام 15 خرداد رخ دهد و امروز بعد از گذشت 45 سال از انقلاب در رکاب امام و رهبرشان باشند.

- "ورامین" نامی آشنا و برجسته در آسمان بلند انقلاب اسلامی ایسنا/تهران وزیر کشور گفت: مردم ورامین از چیزی جز خدا نترسیدند و سوگند یاد کردند تا در دفاع از حق کوتاه نیایند و همان ایستادگی باعث شد که قیام 15 خرداد رخ دهد و امروز بعد از گذشت 45 سال از انقلاب در رکاب امام و رهبرشان باشند.

احمد وحیدی وزیر کشور ظهر دوشنبه 15 خرداد ماه در تجمع 15 خرداد که به مناسبت گرامیداشت سالروز قیام خونین 15 خرداد سال 1342 در مصلی صاحب الزمان(عج) شهرستان ورامین برگزار شد، در جمع راهپیمایان اظهار کرد: ورامین نام آشنا و برجسته در آسمان بلند انقلاب اسلامی است که مردم این دیار در روزهای غربت اسلام و روزهای مورد هجمه واقع شدن آن مرجع بزرگ به میدان آمده و آن حرکت بزرگ را ایجاد کردند.

وی ادامه داد: زمانی که آن رهبر بزرگ و الهی را در دفاع از اسلام و در مقابله با دژخیمان به اسارت بردند، مردم دشت ورامین مردانه به میدان آمدند، مردم پیوندشان با مکتب اسلام یک پیوند همیشگی است تا نشان دهند در دفاع از حق از هیچ چیزی نمی هراسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورامین نامی آشنا و برجسته در آسمان بلند انقلاب اسلامی

ورامین نامی آشنا و برجسته در آسمان بلند انقلاب اسلامی