مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 14:002023-05-28اقتصادي

خرید تضمینی بیش از 241 تن کلزا توسط تعاون روستایی خراسان رضوی


مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی از آغاز خرید تضمیمی کلزا در هفته اول خرداد ماه خبر داد و گفت: در اولین شهرستان استان 241 هزار و 730 کیلوگرم دانه روغنی کلزا توسط شبکه تعاون روستایی استان خریداری شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی از آغاز خرید تضمیمی کلزا در هفته اول خرداد ماه خبر داد و گفت: در اولین شهرستان استان 241 هزار و 730 کیلوگرم دانه روغنی کلزا توسط شبکه تعاون روستایی استان خریداری شد.

آرش آوان با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به برداشت محصول کلزا که همه ساله در تایباد به عنوان اولین شهرستان استان صورت می پذیرد، اتحادیه تعاون روستایی با آمادگی کامل اولین محموله های کلزا در استان را از کشاورزان این شهرستان خریداری نمود و در سایر شهرستان ها نیز تشکل های تعاون روستایی آمادگی تحویل کلزا را از کشاورزان را دارند.

وی ادامه داد: سطح زیر کشت کلزا در استان 3204 هکتار است که انتظار می رود بالغ بر 5000 تن کلزا برداشت شود.

این محصول با احتساب 10 درصد رطوبت و 2 درصد ناخالصی با مبلغ پایه 220 هزار ریال توسط مراکز خرید تعاون روستایی در شهرستان های استان خریداری خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی تعاون روستایی خراسان رضوی آوان تصریح کرد: دانه روغنی کلزا حاوی 40 تا 45 درصد روغن بوده که جزو با ارزش ترین روغن های خوراکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی بیش از 241 تن کلزا توسط تعاون روستایی خراسان رضوی

خرید تضمینی بیش از 241 تن کلزا توسط تعاون روستایی خراسان رضوی