مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 19:352023-06-18سياسي

رادیو در سوگ شهادت امام محمد تقی(ع)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با سالروز شهادت امام جواد الائمه (ع) شبکه های رادیویی ویژه برنامه های خود را تقدیم می کنند: - شبکه های مختلف رادیویی با تهیه و تولید ویژه برنامه های متنوع به مرور سبک و سیره زندگی امام جواد(ع) و بیان فضایل اخلاقی آن امام همام می پردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با سالروز شهادت امام جواد الائمه (ع) شبکه های رادیویی ویژه برنامه های خود را تقدیم می کنند:مسابقه سرچشمه از رادیو تهران شبکه رادیویی تهران همزمان با شهادت امام جواد الائمه (ع) ویژه برنامه سرچشمه را در قالب مسابقه تقدیم حضور مخاطبان می کند.

سرچشمه با اجرای مسابقه از ساعت 19 تا 20 تقدیم حضور مخاطبان فرهیخته رادیو تهران می شود.

از جمله بخش های این مسابقه می توان به سنجش اطلاعات عمومی شرکت کنندگان پیرامون احکام و دوران زندگی امام جواد الائمه (ع) اشاره کرد.

بخش روایتی این برنامه اختصاص به روایت تاریخ اسلام در دوران زندگی ایشان دارد و پخش بخش هایی از یک فیلم با مفاهیم اسلامی از دیگر بخش هاست.

مسابقه سرچشمه که به صورت مناسبتی در ایام شهادت تهیه و پخش می شود؛ به دنبال ارتقای اطلاعات عمومی مخاطبان و پاسخگویی به سوالات شنوندگان رادیو تهران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو در سوگ شهادت امام محمد تقی(ع)

رادیو در سوگ شهادت امام محمد تقی(ع)