مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 19:252023-06-21بين الملل

واکنش مصر و اردن به تجاوزهای صهیونیست ها


مصر و اردن با صدور بیانیه هایی به تجاوزهای جدید رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست در روستای ترمسعیا و شهر جنین واکنش نشان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، وزارت خارجه مصر با صدور بیانیه ای خواستار توقف فوری تجاوزهای شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری شد.

وزارت خارجه مصر در این بیانیه اعلام کرد: مصر خواستار توقف تجاوزهای شهرک نشینان اسراییلی در روستاها و شهرهای کرانه باختری اشغالی است؛ تجاوزهایی که در جریان آن، چندین غیرنظامی فلسطینی جان خود را از دست داده یا زخمی شده اند و بدون ممانعت نظامیان اسراییلی، بسیاری از دارایی های فلسطینیان به دست شهرک نشینان تخریب شده است.

وزارت خارجه مصر در بیانیه خود، با هشدار نسبت به پیامدهای تداوم تنش آفرینی از سوی رژیم صهیونیستی، اقدامات رعب آور و مجازات جمعی شهروندان فلسطینی از سوی صهیونیست ها را به طور کامل رد کرد و بر ضرورت پایان فوری خشونت ها تأکید کرد.

از سوی دیگر وزارت خارجه اردن نیز تجاوزهای شهرک نشینان صهیونیست به روستاها و شهرهای فلسطین را به شدت محکوم کرد و خواستار توقف فوری این تجاوزها شد.

همچنین وزارت خارجه اردن نسبت به تصویب ساخت 1000 واحد صهیونیست نشین جدید در کرانه باختری اشغالی واکنش نشان داد و آن را محکوم نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مصر و اردن به تجاوزهای صهیونیست ها

واکنش مصر و اردن به تجاوزهای صهیونیست ها